Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ

Καθόμουνα τις τελευταίες μέρες και αναλογιζόμουνα αν είμαι καλός άνθρωπος η κακός. Την απάντηση δεν μπόρεσα να την δώσω. Θα αφήσω εσάς να με κρίνετε. Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι είμαι εκδικητικός. Αν μου φερθείς καλά θα στο ανταποδώσω με τον καλύτερο τρόπο. Αν όμως μου φερθείς άσχημα θα σε κάνω να το πληρώσεις. Θα κάνω τόσο υπομονή και θα σε εκδικηθώ εκεί που δεν θα το περιμένεις. Εκεί που θα νομίζεις ότι έχεις το πάνω χέρι. Ποτέ δεν θα μετανιώσω για πράγματα που κάνω. Ποτέ. Άχρηστους και ύπουλους ανθρώπους απλά σας βγάζω από την ζωή μου. Μου είναι πάρα πολύ εύκολο να το κάνω. Τελικά αργά η γρήγορα όλοι βγάζουμε το αληθινό πρόσωπο μας στην επιφάνεια. Αυτό που με κάνει και γελάω με τον εαυτό μου είναι το πόσο εύκολα σχηματίζω λάθος άποψη για διάφορα άτομα. Αλλά είπαμε. Αργά η γρήγορα όλοι βγάζουμε το πραγματικό μας πρόσωπο στην επιφάνεια. Μετά είναι πολύ εύκολο να σας διαγράψω. Πάρα πολύ εύκολο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου