Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

ΕΓΩ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο. Έτσι και εγώ έκανα το μεγαλύτερο από όλα. Σου έδωσα την καρδιά μου με αποτέλεσμα να φτάσω στα χάλια που είμαι τώρα. Δεν σε κατηγορώ. Δεν μπορείς να αγαπήσεις κάποιον άνθρωπο με το ζόρι. Με τον εαυτό μου τα έχω και μόνο, που προσπάθησα ανεπιτυχώς να σε διαγράψω. Που σπατάλησα ευκαιρίες μόνο και μόνο για την ελπίδα πως θα ήμουν μαζί σου. Και άκουσα και το ‘’ευχαριστώ ‘’ στο τέλος. Ένα αντικείμενο είμαι για εσένα τελικά και τίποτα παραπάνω. Ένα άτομο για τα όποια θελήματα, χαρές... Γελάω ξέρεις γιατί πλέον δεν μου έχουν απομείνει άλλα δάκρυα στα μάτια. Έχουν στεγνώσει . Και τώρα τολμάς και με κρίνεις για τις επιλογές μου?????????? Όχι κουκλίτσα μου. Έχω τόσο πολύ ξενερώσει μαζί σου που και να άλλαζες γνώμη εγώ πλέον δεν θα έκανα τίποτα με εσένα. ΕΓΩ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου