Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΓΕΛΑΩ !!!!!

Γελάω πολλές φορές όταν βλέπω άτομα να το παίζουν θιγμένα, ότι είναι μόνα τους, ότι όλοι τους κάνουν κακό. Βέβαια κανένας από αυτούς δεν παραδέχεται ότι ο ίδιος επέλεξε αυτή την κατάσταση. Είναι η εύκολη λύση να ρίχνεις το φταίξιμο στους γύρω σου,επειδή εσύ είσαι ο δειλός της υπόθεσης. Γελάω γιατί όταν τους δίνεις την διέξοδο ,την αρνιούνται και μετά επανέρχονται στο τριπακι, είμαι πληγωμένος, μόνος μου. Γελάω γιατί ρίχνουν το φταίξιμο σε εσένα γιατί φοβούνται να αναλάβουν τις ευθύνες των πράξεων τους. Δεν πειράζει όμως και ας κατηγορούν. Αδιαφορία αξίζει για αυτούς και τίποτα άλλο. Βαρέθηκα να ασχολούμαι με άλλους. Πλέον όπως μου φέρονται έτσι θα φέρομαι και εγώ. Τέρμα οι καλοσύνες, τέρμα οι χάρες , τέρμα οι φιλίες, τέρμα η εμπιστοσύνη. Γελάω μέσα από την καρδιά μου με τα χάλια τους. Ούτε λύπηση δεν αξίζουν. Και το πιο ωραίο στην όλη υπόθεση είναι ότι το φταίξιμο θα το ρίξουν σε άλλους. Γελάω με τα χάλια σας. Όταν σας δόθηκε η ευκαιρία την κλοτσήσατε, τώρα μην ζητάτε και τα ρέστα από πάνω. Κάλα να πάθετε, αυτό σας αξίζει. Πραγματικά γελάω!!!!!!

1 σχόλιο:

  1. ΕΙΣΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ....ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΣΚΛΗΡΑ ΛΟΓΙΑ...ΠΟΛΛΟΙ ΜΠΟΡΟΙ ΝΑ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ, ΠΟΛΛΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΘΗΚΑΝ ΣΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ...ΟΜΩΣ ΘΥΜΗΣΟΥ, ΠΟΣΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΓΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ....??
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή