Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

Κάθε φορά που προσπαθούμε να κάνουμε καινούρια αρχή,τόσο πιο πολύ μας επιστρέφει στα παλιά μας λάθη. Δυστυχώς τα λάθη μας κυνηγάνε για πάντα,όσο και αν προσπαθούμε ,μάταια, να ξεφύγομε από αυτά. Πολλές φορές αναρωτιόμαστε τι είναι λάθος και τι σωστό. Προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι ξέρουμε αλλά πάλι πέφτουμε στο λάθος. Σε ένα λάθος που την καρδιά μας καίει. Η καρδιά. Τι τραβάει και αυτή σε όλη την διάρκεια της ζωής μας. Πόσο πόνο αντέχει και όμως σπάνια θα μας προδώσει. Λάθη που μας πληγώνουν και όμως εξακολουθούμε να τα κάνουμε δίχως να μας νοιάζει. Ε,σε εσένα μιλάω ,φωνάζει η καρδιά. Δεν μπορώ άλλο. Πονάω. Γιατί μου το κάνεις αυτό? Τι φταίω? Τι κακό σου έχω κάνει και με πληγώνεις έτσι? Εγώ είμαι που σου δίνω την ζωή,τα συναισθήματα σου και εσύ με σκοτώνεις κάθε μέρα όλο και πιο πολύ. Συγχώρεσε με .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου