Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΟΣΟ ΨΕΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ?

ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ, ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ,ΨΕΜΑ........ΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ? ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΗΠΩΣ ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΛΕΟΝ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ. ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕΣ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ. ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΟΥΤΑΝΙΑ ΔΕΝ ΚΟΒΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΚΟΛΟΓΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ. ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΕΣΕΝΑ. ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑ. ΠΟΣΟ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΤΕΛΙΚΑ. ΠΟΣΟ? ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΠΛΕΟΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΑΤΟ ΝΑ ΣΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΓΚΗ ? ΠΟΣΑ ΨΕΜΑΤΑ. ΠΟΣΑ? ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΣΕ ΣΙΧΑΘΩ .. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. ΕΣΠΑΣΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΕΚΟΡ. ΑΜΑΝ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ... ΠΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ . ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ. ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ. ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΠΛΕΟΝ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΦΤΥΣΩ. ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ ΟΜΩΣ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΚΡΥΦΟ. ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΘΑ ΕΞΙΛΕΩΘΕΙΣ ? ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΙΣΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΠΛΕΟΝ. ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΟΥ. ΤΟΣΑ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΧΤΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΣΑΜΠΑ, ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΦΙΛΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ,ΝΑ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ. ΠΟΣΟ ΨΕΜΑ. ΠΟΣΟ? ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΙΣΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.??? ΟΣΟ ΖΩ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΕΛΙΚΑ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ. ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΠΟΥ ΓΑΜΙΕΣΑΙ.... ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΑΓΚΟ.... ΚΑΙ ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΣΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΟΥΚΛΑ,ΟΧΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου